Leapsa de Page Rank


Leapsa de Page Rank
Pentru ca umbla vorba prin targul blogosferic despre un "apdeit de peigirenc" facut de Goagal zilele astea, am zis sa marchez momentul cu o leapsa simpla si la obiect.

Iata si intrebarile:

1. Ce Page Rank ai inainte de update? Ce te astepti sa se intample dupa Google PR Update
Am PR4. Ma astept sa-mi pastrez PR4 si de ce nu, sa ma indrept incept-incet spre PR5

2. Cum ai "asteptat" update-ul?
Postand zilnic cel putin cate un articol, iar la sfarsitul saptamanii trecute am schimbat putin si infatisarea blogului, in sensul ca a aparut un meniu, am impartit blog-roll-ul in mai multe parti si am evidentiat postarile populare.

3. Un sfat-ceva pentru a creste PageRank-ul?
Cred ca postarea zilnica este cel mai bun sfat care trebuie urmat. Iar la "de evitat", as trece jde' mii de link-uri din link-exchange

Si leapsa se updateaza spre:
Cine nu preia leapsa risca sa fie stagnat sau retrogradat :)

Spor!

Etichete: , ,