Mini city break oltenesc la Bucuresti

Mini citi break oltenesc la Bucuresti
Asa e cand se apropie inceputul anului universitar la Bucuresti si ai fata studenta la Bucuresti :) Mai faci un mici city break cu masina incarcata de bagaje, mai ajungi la Webstock sau la meci si pe urma ai ce povesti nepotilor :)

Dar pana sa ajung la Bucuresti, am reusit sa traversez Balsul in 30 de minute :( dar am trecut prin Slatina cu zambetul pe buze :)
Slatina verde

Hai Craiova la Bucuresti!


Nu este un apropo la faptul ca Bucurestiul urma sa fie invadat de olteni cu ocazia Webstock :) Are legatura cu sportul, mai precis cu handbalul feminin. Daca tot au migrat spre Capitala, cativa blogoltenii s-au organizat intr-o mica galerie cu ocazia meciului de handbal dintre CSM Bucuresti si SCM Craiova de la Sala Rapid.

Ca tot ziceam de city break, ne-au cam spart bucurestencele Joi la meciul de handbal. Au jucat mai bine, chiar daca intr-o sala cu mult sub valoarea lor. Cativa spectatori neutri care aplaudau golurile ambelor echipe, Rica Raducanu printre spectatori si o tabela cu mult sub nivelul echipei bucurestene.
SCM Craiova
Chiar daca au pierdut meciul cu campioanele Europei le-am aplaudat pe fetele noastre iar Cristinei Zamfir i-am facut o surpriza si i-am daruit flori de ziua ei.

Pizza Hut, sa nu fie cu banat :)


Ca sa nu fie cu banat ca am luat bataie, ne-am racorit cu pizza Hut si bere Holsten.
pizza quatro formaggi
Pizza quatro formaggi, evident, ca doar sunt Fan Branza, iar degustarea a avut loc in format SuperBlogosferic alaturi de vecinii Dariei :)
Albert si Claudia

Blogoltenii la Webstock


Am sa revin cu un articol dedicat in intregime Webstock 2016, acum las doar o poza cu blogoltenii facuta la Craiova in Marriott Bucuresti :)
poza cu blogoltenii la Webstock

Semnaturi la ceas de seara


Am fost uimit sa vad la intoarcerea de la Webstock, in prag de seara, ca un cuplu cu un copil mic in carucior s-au oprit sa dea niste semnaturi pe tabele. Cand m-am uitat mai bine erau tinerii de la USR - partidul lui Nicusor Dan si Clotilde Armand.

Le-am dat si eu o semnatura, le-a urat spor la treaba si am imortalizat momentul.
semnaturi USR
Azi am revenit si m-am pus pe povestit :)

Spor!

Etichete: , , , , , , , , ,