Miercurea fara carne 12 Octombrie

dovleac si macaroane cu branza
Bun venit la Miercurea fara carne dar plina de toamna :) Asa este si meniul de azi.

Ori eram eu somnoros, ori lumina naturala de toamna nu e prea puternica dimineata, cert este ca nu prea mi-a iesit poza de la prima ora :)

Pentru de dimineata am avut macaroane cu branza si dovleac la cuptor. Daca ar fi sa rezum intr-un singur produs, ar fi un fel de placinta cu branza si dovleac :)

La pranz am mancat oua ochiuri cu sfecla rosie,
oua ochiuri cu sfecla rosie
alaturi de o salata de rosii, cat timp mai au gust.
salata de rosii
Seara am savurat o ciorba de legume asortata la culoare cu ardei iute de la tara.
ciorba de legume
V-a placut meniul meu? Daca da, pofta buna fara carne :)

Daca nu, poftiti la Sanda care va face pofta cu o salata de muraturi la rece.Brindusa va pofteste la paine cu cartofi si ceapa prajita.

Pofta buna fara carne!

Etichete: