Miercurea fara carne 05 Octombrie

Miercurea fara carne 05 Octombrie
Bun venit la Miercurea fara carne si-n Octombrie. Meniul de azi e inspirat de culorile toamnei si de ce-am gasit prin frigider sau prin supermarket :)

Pentru de dimineata am avut rosii cu branza de horezu si gulie taiata in forma inflorescenta :)

La pranz m-am desfatat cu mamaliga, cartofi wedges, ciuperci la gratar si sfecla rosie fiarta.
cartofi wedges ciuperci si sfecla rosie
Seara ma pregatesc pentru o ciorba de legume, #cudetoate, care abia asteapta sa intre la sedinta foto :)
ciorba de legume
Si drept bonus, ca sa mai adaug un pic de culoare portocalie meniului zilei, am avut si dovleac copt :)
dovleac copt
Daca eu n-am reusit sa va fac pofta, va rog sa poftiti la o salata de vinete la Brindusa,  Sanda va indulceste cu dulceata de usturoi iar Camelia va invita la placinta cu branza si stafide.

Pofta buna fara carne!

Etichete: