Mediu, educatie sau ajutor umanitar?

Mediu, educatie sau ajutor umanitar?
Ma bucur cand vad ca brandurile mari se implica in proiecte comunitare locale. 

Dupa ce mai demult spuneam Bravo comunitar pentru Heineken iar acum ma implic alaturi de bloggeri cu Heineken pentru comunitati, azi vreau sa va informez despre o noua initiativa comunitara.

Auchan in Romania de 10 ani


Cu ocazia implinirii a 10 ani de activitate in Romania, Auchan va dona 10000 Euro pentru sprijinirea unor proiecte de mediu, educatie sau ajutor umanitar din comunitatea in care-si desfasoara activitatea.

Daca faci cumparaturile la Auchan, primesti un jeton pe care-l poti pune intr-una dintre cele 3 urne, pentru a vota proiecte de mediu, educatie sau ajutor umanitar.

Mobilizatron Auchan prin vot online


Poti sa votezi si online, pe baza bonului fiscal.
numar bon aniversar
Informatii complete despre cauzele Mobilizatron Auchan gasiti pe site, eu doar va invit sa votati ceea ce vi se pare mai important pentru comunitatea voastra.
voteaza online pentru proiectele orasului tau

Mobilizatron Auchan la Craiova


M-am nimerit ieri prin Auchan, chiar in prima zi de aniversare si de votare. Am primit jetonul, l-am introdus in urna si mi-am exprimat preferinta pentru unul dintre cele 3 domenii. 

Nu spui care, ca nu vreau sa va influentez :) Important este ca fiecare sa sustina cauza care-l reprezinta cel mai bine.

Mobilizatron Auchan in 18 orase


Mobilizarea Auchan pentru comunitatile locale se face in 18 orase din Romania: Baia Mare, Bacau, Brasov, Bucuresti, Cluj, Constanta, Craiova, Deva, Galati, Iasi, Oradea, Pitesti, Ploiesti, Satu Mare, Sibiu, Suceava, Targu Mures si Timioara.

Spor mobilizator!

Etichete: , , ,