Septembrie - Alerg pt. Spitalul Copiilor

Septembrie - Alerg pt. Spitalul Copiilor
Si-n Septembrie ne-am adunat la Craiova, am alergat si am donat pentru Spitalul Copiilor. 

Ca de fiecare data au fost participanti de toate varstele, s-a donat incepand de la 1 leu si pana la 50 de lei si am reusit sa strangem suma de 340 lei.

Alergam pentru Spitalul Copiilor


Craiova n-a fost singurul oras in care s-a alergat pentru Spitalul Copiilor, actiunea desfasurandu-se si in Targu Mures, Ploiesti, Cluj, Bistrita, Constanta, Galati si Bucuresti.

Pentru ca am participat la evenimentul de la Craiova am sa va spun mai multe detalii de la noi. Ne-am adunat in Gradina Botanica, participantii noi si-au trecut numele si adresa de e-mail in tabel ca sa-i adaugam la grupul Craiova - Alerg pentru Spitalul Copiilor poi fiecare a alergat/mers cat a dorit. 
Alergare in Gradina Botanica
Unii au dat o tura mica (Gradina Botanica este in reabilitare partiala), altii au dat 2 ture dar au fost si participanti care daca tot au venit au alergat mai mult.
varste diferite si alergari diferite
Cei care au donat cel putin 10 lei au primit si o bratara. 
fotografia de final
Partea frumoasa este ca inainte de alergare se stransesera doar 165 de lei, dar pe parcurs s-au mai adunat si participanti si bani astfel incat am ajuns la 340 lei.
participanti tineri, de toate varstele
Avand in vedere ca in Gradina Botanica se lucreaza, au fost cateva propuneri sa revenim la alergare in Parcul Romanescu, unde s-au terminat lucrarile. Voi face un sondaj pe grup si cum decide majoritatea asa vom face.

Pana atunci va las cu imagini de Septembrie - Alerg pentru Spitalul Copiilor si cu anuntul ca in Septembrie vom relua actiunea cu monedele pentru Spitalul Copiilor.

Donam pentru Spitalul Copiilor


In luna Mai am incercat sa strangem la nivel national 1 milion de monede pentru Spitalul Copiilor. N-am reusit sa strangem decat 475928 de monede, in valoare de 52958 lei. 

La prima vederea cateva monede par nesemnificative dar in urma evenimentului din Mai s-au adunat din monede mai multi bani decat la cateva serii de alergari, semn ca e bine sa diversificam actiunile.

Si Craiova a participat la strangerea de monede si am dat exemplul prietenilor de la Netrom - 27,7 kg de monede.
strangere monede la Netrom
Daca sunteti la o firma mai mica sau mai mare, cateva borcane colantate cu numele firmei si actiunea Alerg pentru Spitalul Copiilor sunt suficiente pentru a trezi interesul colegilor.

Donatii pentru Spitalul Copiilor se pot face si daca nu aveti posibilitatea sa ajungeti la evenimente dar vreti sa ajutati.

Spor!

Etichete: , ,