Incalzirea la biatlonul SuperBlog 2016

Incalzirea la biatlonul SuperBlog 2016
In lumea blogosferica din Romania luna Septembrie are cateva borne traditionale. La 1 Septembrie incep inscrierile la SuperBlog iar la final de Septembrie bloggerii din toata tara se reunesc la cea mai mare conferinta dedicata social media, Webstock, bun prilej pentru superbloggeri sa se vada la fata inainte de competitie.

2 luni de blogging creativ la SuperBlog


Septembrie este doar luna de incalzire pentru SuperBlog, adevarata competitie de blogging creativ incepand la 1 Octombrie si terminandu-se la 1 Decembrie. Am zis ca este un biatlon pentru ca timp de 2 luni bloggerii participa la un maraton blogosferic cu multe probe de etapa dar cu 2 probe principale: creativitate si rezistenta.

Repet, nu este un sprint, este un maraton de 2 luni. Clasamentul se schimba de la o proba la alta, notele sunt asteptate cu emotii si sperante iar la final castiga bloggerii care au creativitatea rezistenta si rezistenta creativa.


Creativitatea rezistenta si rezistenta creativa


Am sa si explic aceste 2 calitati indispensabile biatlonului SuperBlog.

Creativitate rezistenta inseamna ca trebuie trebuie sa reziste timp de 2 luni, tuturor sponsorilor. Degeaba esti creativ la o singura proba, daca la celelalte esti codas. Degeaba esti creativ in silul tau, daca sponsorii prefera alt tip de creativitate. In concluzie, creativitatea ta trebuie sa fie rezistenta proba de proba, sponsor cu sponsor.

Sa ai rezistenta creativa este si mai dificil. In primul rand trebuie sa rezisti in competitie timp de 2 luni. Crezi ca este usor? Bineinteles ca este usor daca ti-ai propus doar sa scrii cateva cuvinte la intamplare. Daca insa vrei sa participi la toate probele, sa intelegi toate cerintele sponsorilor si sa scrii atat de creativ si de original incat sa iei note mari, atunci SuperBlog este o competitie foarte dificila.

Rezistenta creativa inseamna si faptul ca trebuie sa fii suficient de rezistent incat sa te reinventezi la fiecare proba si sa continui sa fii creativ chiar daca ai luat o nota mult mai mica decat te-ai fi asteptat. Se intampla ca intr-o zi sa ai de primit si nota de la o proba anterioara dar sa fie si deadline pentru o alta proba. Ei bine, rezistenta creativa inseamna sa fii destul de creativ incat sa treci peste nota primita si sa gasesti resurse si motivatii astfel incat ca la proba urmatoare sa iei nota maxima.

Va spun toate aceste lucruri din experienta, fiind unul dintre bloggerii castigatori ai SuperBlog.

Uitandu-ma inapoi cu mandrie


Sfaturi pentru SuperBlog am mai dat, acum ma uit inapoi cu mandrie si-mi dau seama ca am fost foarte implicat in cele 6 editii de SuperBlog la care am participat pana cand am castigat.
uitandu-ma inapoi cu mandrie
Am sa repet ca eu n-as fi vrut sa castig niciodata. Mi-ar fi placut sa fiu mereu pe locurile 2-3 sau chiar mai jos astfel incat sa pot sa concurez in continuare si sa-mi exersez creativitatea. S-a intamplat insa sa castig editia de primavara din 2015 si de atunci m-am transformat din concurent in blogger partener.

Cu ce ramai dupa SuperBlog


Dupa cele 2 luni de maraton-biatlon SuperBlog, poti sa ramai cu prieteni noi, cu participarea la Gala SuperBlog si chiar cu premii :) Dar peste toate ramai cu experienta unei competitii dificile si cu obisnuinta de a citi cu atentie cerintele, de a respecta deadline-urile si de a descoperi noi intelesuri ale unor probe care la prima vedere par imposibile dar care printr-o abordare creativa devin castigatoare. Am zis ca poti pentru ca asta depinde de tine. Creativ vorbind, poate fi vorba si despre o posibilitate :)
Gala SuperBlog la Beraria H
Poate acum vi se pare ciudat, dar dupa 1 Decembrie va vor lipsi deadline-urile si momentele de efcinciuiala de dinaintea afisarii notelor. Si dupa ce veti jura ca e ultima competitie la care ati participat, dupa Gala SuperBlog veti astepta cu nerabdare editia viitoare.
Beraria H
Revenind la beneficii, la SuperBlog am castigat prieteni, distractie dar si premii. Ma pot mandri ca am castigat greutatea mea in branzeturi Delaco, fiind primul superblogger care a reusit aceasta performanta.

Pentru mine acest premiu este mai important decat castigarea trofeului de primavara sau decat locul 3 la SuperBlog 2014. Acest lucru s-a vazut si dupa ce n-am mai concurat. Ca un adevarat fan branza, alaturi de Delaco si de bloggerii craioveni am initiat un proiect prin care sa descoperim vinurile oltenesti in cadrul unor degustari de branzeturi si vinuri sub titulatura Branzeturi cum se cuVin.
participare cu bucurie
Am punctat doar cele mai importante beneficii de pe urma SuperBlog dar marturisesc ca m-am bucurat deplin de fiecare editie la care am participat.

Spor participator!

Etichete: , , , , ,