2 ore de pescuit tihnit si odihnitor

2 ore de pescuit tihnit si odihnitor
E bine si la tara, dupa nebunia cautarilor de apartamente de inchiriat in Bucuresti.

In weekend am dat o fuga la tara ca sa ne mai linistim dupa o saptamana agitata. Am compensat cu pescuit, liniste, mancare "ca la mama acasa" si o atmosfera reconfortanta.

Timpul trece mai incet la tara


Se zice ca la tara timpul trece altfel si chiar asa este. Doar 2 ore am fost la pescuit si m-am simtit de parca m-as fi odihnit un weekend in Delta.
Delta de la tara
Si daca tot am fost in Delta de la tara, am prins si cativa pesti frumusei :) Vreo 8-9 bucati.
peste pescuit de mine
Taica-meu a prins doar 5 dar mai "variati", asa ca ne-am intors acasa multumiti si relaxati.
peste pescuit de tatal meu

Si mancarea e mai buna la tara


Nu doar ca am prins peste, dar l-am mancat si-n ciorba si-n plachie. Nu mai spun ce gust are mancarea la tara, facuta pe indelete. Spun doar ca ne-am rasfatat si cu vinete, ardei copti, saramura de pui si pui la cuptor cu bulion.

Asa de bune au fost ca dupa primul fel am luat pauza si-am continuat abia pe seara :) A fost bine si la tara, daca nu ma credeti va las cu cateva imagini relaxante.

Spor odihnitor!

Etichete: , ,