17-09 = douaj'doua. La Multi Ani noua!

17-09 = douaj'doua. La Multi ani noua!
Daca n-ati inteles ecuatia de mai sus, va ajut eu cu aritmetica.

Pe 17 Septembrie (adica 17-09) se rotunjeste numarul de toamne la 22 :) La Multi Ani noua! (pentru 22 de ani de la nunta :) 

V-am mai spus despre 17 Septembrie si-n 2011, cand am sarbatorit 17 ani pe 17 Septembrie.

19 ani cu Master Chef


Apoi am sarbatorit 19 ani cu Chef Florin Dumitrescu, cu somelier si cu bucate alese. 
19 ani cu Chef Florin Dumitrescu
A fost prima data cand am mancat vita cu mijloc rosé (si mi-a placut), iar vinul ne-a fost povestit de un somelier.

Ca la 20 de ani


Am ajuns si ca la 20 de ani iar azi imi reaminteste si Facebook de anul trecut, de parca as fi putut sa uit :)
Facebook memories de anul trecut
Atat deocamdata, reVin mai pe seara, cand actualizez cu imagini de la ziua aniversara :)
La Multi Ani 22 :)
Va las cu 17 Septembrie in 22 de imagini :)

Spor!

Etichete: