Mancare si bautura in Thassos Grecia

Mancare si bautura in Thassos Grecia
Eu ma dau in vant dupa mancarea din Grecia asa ca am sa va fac pofta cu 7 bunatati pe care nu le ratez niciodata in Thassos.

Am sa incep cu maslinele de Thassos, musaca, tarama si salata de vinete, caracatita la gratar, lamb chops, stuffed kalamari si scoici saganaki.

Sa nu ratati portocalele din supermarket, smochinele proaspete (din pomi sau din magazine) si in general toate fructele care nu prea se gasesc la noi.

Nu prea ma omor cu dulciurile insa inghetata este foarte buna in Thassos, cele mai bune locuri in care am mancat fiind cofetariile din Limenas si Limenaria. Mai au tot felul de dulceturi si miere, daca sunteti pasionati. La ciocolata neagra stau destul de slab, am savurat doar vreo 2-3 sortimente.

Berea in Thassos


Nici la bere nu stau chiar stralucit grecii, Mythos este mai rasarita dar cand e cald nu prea mai stai sa strambi din nas la Alfa, Vergina sau Fix.

In Thassos mai gasesti Kaiser, Amstel si Heineken facute in Grecia dar sunt diferite la gust fata de ce gasim pe la noi prin supermarket, probabil din cauza apei. In schimb se mai gaseste Heineken la sticla de 500 ml. Gustul este un pic mai dulce decat la noi dar mi-a placut.

La vinuri stau insa mult mai bine, pana acum am apreciat corespunzator mai multe vinuri rosii dintre care s-au detasat soiurile Syrah.
vinurile grecesti sunt foarte ok
Cel mai bine cred insa ca stau la tarii, Ouzo si Metaxa fiind completate de Tsipouro (un fel de tuica din struguri).
Ouzo, Metaxa si Tsipouro
Spor in vacanta in Thassos!

Etichete: , , ,