#InstaCraiova pana pe 16 Septembrie

#InstaCraiova pana pe 16 Septembrie
Imi plac initiativele online care lasa urmari foto in offline astfel incat am incurajat si am participat la evenimente gen Photo Laundry, Afis portret al Craiovei sau primul album scrapbook al Craiovei.

Toate au avut legatura cu fotografia si cu Craiova, dar de data aceasta este ceva cu totul nou.

InstaCraiova intre 22 August si 16 Septembrie


N-am gasit mai multe informatii despre Comunitatea Instagram din Craiova dar mi-a placut initiativa lor alaturi de Asociatia April Hub. Intre 22 august si 16 septembrie organizeaza prima editie a proiectului InstaCraiova.

Utilizatorii Instagram sunt invitati să posteze fotografii din Craiova si din jurul orasului sub hastag-ul #instacraiova. Cele mai inspirate 100 de fotografii vor constitui subiectul unei expozitii fotografice in data de 23 septembrie 2016.

Instagram si comunitatile


Nu sunt foarte activ pe Instagram, profilul de instagram Daniel Botea fiind ceva de genul 14 posts, 421 followers, 31 following.

Chiar daca postez rar pe Instagram dar tot m-am bucurat cand am auzit ca exista o comunitate Instagram la Craiova. Pe Instagram n-am gasit informatii despre comunitate (sau nu stiu eu sa caut) in rest am gasit doar un grup minuscul pe Facebook.

Sper ca prima editie a #instacraiova sa se bucure de succes si sa sporeasca rapid numarul membrilor din comunitatea Instagram Craiova.

Spor Instagramator!

Update:
Termenul de inscriere a fotografiilor s-a prelungit pana la 1 Octombrie.

Etichete: , , ,