Clotilde Armand si USR la Craiova

Clotilde Armand si USR la Craiova
La concluziile dupa alegerile locale spuneam la final ca ne-am fi dorit sa alegem un Nicusor Dan local.

Neavand un USB craiovean, am incurajat prin vot pe diverse liste incercarile locale gen Miscarea Liberala, Alianta pentru Craiova sau persoane cunoscute cu sanse de a ajunge in premiera consilieri pe lista PNL. Am votat oamenii pe care-i cunosteam si am girat incercarile de schimbare a clasei politice.

Nu-mi pare rau ca doar 1 vot din 3 a fost fructificat. Mi-ar fi parut insa rau ca la parlamentare sa n-am de ales si sa votez raul cel mai mic.

USB, USR si alegerile parlamentare


Cand am auzit ca USB devine USR am salutat initiativa iar ieri, daca tot a venit Clotilde Armand la Craiova ca sa se intalneasca cu sustinatorii am zis ca merita sa fiu prezent.

Imi place Clotilde Armand. O mai vazusem la TV in campanie si de curand pe B1 TV, luni seara alaturi de Nicusor Dan. Este mult mai simpatica in realitate si mi-a placut faptul ca este optimista dar nu de genul entuziasmului exaltat. Este vorba mai degraba despre un optimism bazat pe calcule si posibilitati. Sunt sigur ca USR va ajunge in parlament, nu stiu daca cu 10% sau cu alt procent. Siguranta mea nu vine de la numarul actual de simpatizanti sau al celor care au fost la intalnire cat de la numarul mare de dezamagiti de PSD si PNL. Nu va mai exista scuza "eu n-am cu cine sa votez".

Clotilde Armand si sustinatorii la Craiova


30 de persoane au fost la intalnirea cu Clotilde Armand la Craiova. Nici prea multi, nici prea putini, avand in vedere ca este perioada de concedii si vacanta. Dar au fost persoane de toate varstele si din (aproape) toate profesiile.
sustinatori de toate varstele
Tin minte ca nici la Bucuresti n-au fost mai mult de 50 de persoane dupa alegeri. Chiar explica Manafu despre Bucurestean, adjectiv Cu toate acestea lucrurile se misca, Clotilde si Nicusor se intalnesc cu sustinatorii si incep sa se formeze grupurile de initiativa.

USB, USR, URR si amintiri politice


Imi amintesc ca la intalnirea din 2003 in care s-a fondat URR in Craiova n-am fost mai mult de 10-12 persoane. A fost a treia incercare, n-am fost multi dar a fost suficient pentru a ma implica in politica timp de 5 ani intr-un proiect in care am crezut ca tinerii pot schimba ceva in Romania.

Proiectul USR vine intr-un moment mult mai copt si are o vechime mai mare in spate pentru a rezista mai mult in politica decat Uniunea pentru Reconstructia Romaniei.

Ma bucur sa vad ca fosti URR-isti se implica acum in USR si sper ca Revolutia Bunului Simt si sloganul Fiecare conteaza sa-si gaseasca implinirea cu Uniunea Salvati Romania.

Cat despre mine, voi fi simpatizant si votant al USR daca persoanele pe care le va propune la parlamentare se vor potrivi valorilor pe care le-a sustinut Clotilde Armand la Craiova.



Clotilde Armand despre ideologia USR


A propos de optimismul calculat, am auzit aseara o idee interesanta de la Clotilde Armand. Diferenta intre o guvernare de stanga si una de dreapta a fost de 1 miliard de euro. Insa si in timpul guvernarilor de stanga si a celor de dreapta, "s-a furat" de 6 miliarde de euro. Este mai important sa se stopeze sistemul de  furt partinic si apoi sa se clarifice ideologia.

Apoi daca stam sa ne gandim cat de mult isi respecta partidele ideologiile, ne ia durerea de cap. Pe vremea cand Emil Boc era premier s-a dat legea impozitului forfetar, care a ingropat majoritatea IMM-urilor. Asa DA guvernare de dreapta. Exemple sunt in toate partile, dar asta chiar m-a durut :(

O alta idee care mi-a placut este cea despre buna guvernare. Mi-a placut si profilul candidatului USR. Doamne-ajuta!
poza de mini-grup
Spor unificator!

Etichete: , , , , ,