Puterea perfectului simplu la Craiova

Puterea perfectului simplu la Craiova
Grupul ADE Gas Oil Company detine peste 250 de statii de alimentare, cea mai recenta inaugurandu-se chiar langa serviciul meu din Craiovita.

ADE Gas de la intersectia dintre Str. Tufanele si Craiovesti va fi noul reper pe care-l voi indica celor care vor sa localizeze zona. Suna mult mai bine decat blocul neterminat aflat peste drum. E bine ca se mai construieste prin Craiova si ma bucur sa vad ca o firma cu capital 100% romanesc se dezvolta.
inaugurare ADE Gas in Craiovita
N-am nicio treaba cu ADE Gas, eu alimentez cu benzina, dar de la inaugurare parca in zona e un pic mai multa lumina. N-as putea spune daca pretul la pompa e pe placul soferilor dar pot spune ca-mi place sloganul "Puterea perfectului simplu".
ADE Gas - Puterea perfectului simplu
Nu mai spun cat de mult imi place sa vad sigla si sloganul ADE Gas pe tricourile de handbal ale fetelor de la SCM Craiova.

ADE Gas - sponsor SCM Craiova handbal feminin
sursa foto
Dar asta este o alta poveste despre al carei succes as vrea sa scriu. Pana atunci va las cu mai multe imagini cu puterea perfectului simplu.

Spor!

P.S.
A propos de puterea perfectului simplu, am sa adaug si 2 lucruri perfectibile si simple dar care momentan lipsesc. Site-ul ADE Gas este in constructie iar pe Facebook nu exista o pagina pentru a pune in valoarea puterea perfectului simplu.

Etichete: , , , ,