Filarmonica in turneu in cartierul meu

Filarmonica in turneu in cartierul meu
Va spuneam ca Filarmonica Oltenia continua stagiunea estivala cu inca un Turneu in Oras asa ca n-am ratat ocazia sa ma bucur in zona Valea Rosie - Sarari alaturi de orchestra de suflatori condusa de Ivan Iliev.



Filarmonica Oltenia - Turneu in Valea Rosie


Mi-a fost un pic teama cand a inceput o furtuna cu stropi grabiti cu cateva ore inainte de concert. Noroc ca s-a oprit la timp iar la ora spectacolului (21:00) aerul era curat si respirabil dupa cateva zile de canicula.
Filarmonica Oltenia - Turneu in Valea Rosie
Atmosfera a fost tocmai buna pentru a recunoaste arii celebre si muzica de filme.



Am recunoscut si cativa prieteni din zona cu care ma intalnesc mereu la astfel de concerte, semn ca initiativele Filarmonicii sunt apreciate iar Turneul in oras a devenit deja o traditie.

Filarmonica in concert in Craiovita Noua


Am avut surpriza sa ma intalnesc la mine-n cartier cu 2 prieteni din Craiovita, pe care-i cunosc de pe vremea cand in fiecare joi jucam basket la o scoala din cel mai mare cartier craiovean. Mi-au spus ca au venit in vizita in cartierul meu deoarece Duminica seara sunt plecati din oras si n-ar fi vrut sa rateze spectacolul condus de maestrul Ivan Iliev.
orchestra de suflatori condusa de Ivan Iliev
Sunt convins ca la concertul de azi, Duminica, 3 Iulie 2016, ora 21:00 din Cartierul “Craiovita Noua” la locul faptei din se vor afla (strada George Enescu, lângă Poştă) se vor afla si craioveni din alte cartiere care nu vor rata ocazia sa aplaude inca o initiativa estivala a Filarmonicii Oltenia.
aplauze la final de concert
Pana la concertul nr. 5 din asta seara va las cu mai multe imagini din Valea Rosie si cu invitatia sa nu ratati asta seara reprezentatia.

Spor incantator!

Etichete: , , , ,