Alerg pentru Spitalul Copiilor... la Sibiu

Alerg pentru Spitalul Copiilor... la Sibiu
Daca v-ati obisnuit cu alergarile caritabile in Craiova in prima Sambata a fiecarei luni, iata ca in luna Iulie fac un efort si dupa alergarea din 2 Iulie mai dau o fuga si pana la Sibiu.

V-am zis ca la o alergare in Craiova am intalnit o persoana care a alergat pentru Spitalul Copiilor si la Sibiu. Acum motivul este si mai simplu, dau o fuga pana la Sibiu pentru un schimb de experienta cu ceilalti voluntari care organizeaza alergarile in alte orase dar si cu cei din echipa Asociatiei 1 Leu, cei care au initiat actiunile.



Intalnire cu echipa Asociatiei 1 Leu


Pana acum m-am vazut doar cu Alex Zamfir, cand am dus cateva kilograme de monede la Bucuresti, iar daca tot am ajuns in premiera la Targu Mures, n-am ratat o intalnire cu Monica Moldovan, responsabila cu alergarile din Targu Mures. Am ratat insa fotografia, asa ca ne luam revansa la Sibiu cu o poza de grup :)

Vine la fix deplasarea la Sibiu, ca sa mai schimbam aerul dupa o saptamana plin de canicula si emotii la BAC :) Mi-ar placea sa ma vad si cu bloggerita sibiana Eliza Penciu, pe care n-am mai vazut-o de la Gala SuperBlog de la Straja. Ieri a fost ziua ei, sper ca azi sa citeasca mesajele :)

Ce obiective imi recomandati in Sibiu?


Intalnirea cu echipa Asociatiei 1 Leu este doar o parte a programului, daca tot ajung la Sibiu raman si sa vizitez :) Asadar, daca tot sunt la Sibiu, ce n-ar trebui sa ratez?

Mi-a soptit o blogolteanca de-a mea despre Podul Minciunilor, Turnul cu ceas, Biserica Evanghelica si Parcul Sub Arini. As vrea sa mergem si la Muzeul Astra, asta daca reusesc sa ma intalnesc cu Eliza :) M-ar interesa si un loc cu mancare traditionala. Ar mai fi si alte obiective de neratat?

Spor!

Etichete: , , ,