Targul de Berea Auchan = 400 beri

Targul de Berea Auchan = 400 beri
Prin 2014, dupa un SM4S Craiova am fost cu invitatii din Bucuresti la o bere de luat la revedere. Daca "profii" Chinezu & comp. si-au luat Affligem, am zis sa incerc si eu. Ei bine, lectiile de la SM4S au continuat si la bere asa ca atunci am aflat povestea si ritualul berii cu fermentatie dubla.

Pe scurt, am descoperit berea Affligem si cele pahare in care se serveste. Unul mare, pentru bere si unul mai mic pentru drojdie.

Affligem la Targul de Bere Auchan


Coincidenta sau nu, imediat dupa Scoala Flanco de la Craiova, daca tot eram in Auchan pe perioada de canicula si in timpul Targului de Bere, am zis sa caut cateva motive de racoreala :)

Si am vazut cutia cu Affligem si cu cele 2 pahare. Mai mult, cutia cu 2 beri (una blonda si una bruna) si 2 pahare (unul mic si unul mare) este la un pret promotional de 12,57 lei in timp ce la terasa dai peste 10 lei pentru o singura bere. Si nici n-au tot timpul pahare corespunzatoare astfel incat sa savurezi berea Affligem "trup si suflet".

Evident ca nu puteam sa ratez o asa ocazie. Mi-am luat si cutia Affligen si inca vreo cateva beri, ceea ce va doresc si voua. Pe celelalte le voi povesti dupa ce le "citesc" mai bine :)

Targul de Bere Auchan pana pe 28 Iunie


Nu stiu cat mai tine canicula la Craiova si-n Romania dar stiu sigur ca Targul de Bere Auchan tine cu noi pana pe 28 Iunie. Nu suna bine 400 de sortimente de bere din 20 de tari? Ba bine ca nu :)
Spor spumos si racoros!

Etichete: , ,