Sa va fac pofta de #FoodBloggers16

Sa va fac pofta de #FoodBloggers16
Despre Food Bloggers v-am spus inca de la inceput ca mi-a placut. Si ca sa fiu sigur ca n-a fost o placere intamplatoare am participat si la editia urmatoare.

Iar pentru ca iarna nu-i ca vara, in 2015 am inaugurat si Winter Food Bloggers. Daca nu sunt suficiente cele 3 motive pe care vi le-am spus mai sus, doar atat va mai spun.
Food Bloggers Summer Edition 2016
Pe 24 Iunie, intre 10:00 si 18:00, la JW MARRIOTT HOTEL din Bucuresti se intampla un eveniment inedit dedicat bloggerilor culinari si persoanelor active in mediul online si pasionate de gatit in offline. Si pentru ca toate aceste ingrediente trebuiau sa poarte un nume, Food Bloggers 2016 i se spune.

Bloggerii culinari pot solicita invitatii gratuite pentru eveniment, iar reprezentantii din companiile interesate de domeniul food isi pot asigura un loc pe baza unei taxe de participare. Se mai pot solicita invitatii pana pe 20 Iunie.

Daca nu ti-ai stabilit deja meniul programul pentru 24 Iunie, ar fi cazul sa-ti propui un starter "Working with brands", un main course cu "Chefs talks", un desert trendy cu "Food Blogging Trends" si un pahar de vorba la "Starting a business".

Este o conferinta un pic diferita de alte evenimente similare la care am participat, dar ca sa intelegeti de ce, ar trebui sa va explic un pic bucataria interna. Nu stiu de cate ori ati avut ocazia sa savurati un meniu deosebit gatit de un chef adevarat. Iar daca deja l-ati gustat, nu stiu daca ati si discutat. Ei bine, acum aveti ocazia sa-i luati la intrebari pe invitati, indiferent ca sunt chefi, bloggeri culinari sau profesionisti din domeniul food.

Pe unii dintre speakeri ii stiu deja din editiile anterioare sau din articolele de pe bloguri, abia astept sa gust din atmosfera Food Bloggers.

Tu ce mai astepti?

Spor cu gust!

Etichete: ,