Miercurea fara carne 15 Iunie 2016

Miercurea fara carne 15 Iunie 2016
Bine v-am regasit la Miercurea fara carne, va poftesc la meniul zilei.

Pentru de dimineata am avut icre de crap cu rosii. Le zice de crap pentru ca am mancat pana aproape am crapat :)

In intervalul dulce 09:00 - 11:00 am bagat o bucata de "dark chocolate zart-bitter" cu menta dar si niste visine proaspat culese.
visine proaspete
La pranz m-am pregatit de #salatate. Am facut o salata de rosii, castraveti, ceapa, masline, marar si patrunjel.
salata de rosii si castraveti
Seara as savura niste branzeturi, ca sa mearga si berea la meciun Romaniei de la Euro 2016. Pana atunci mai e, vin si imaginile mai pe seara.
branzeturi
Pofta buna fara carne!

Update:
Daca va e pofta de un sos bechamel cu broccoli, gasiti reteta la Camelia pe blog.

Etichete: ,