Craiova 04 Iunie pt. Spitalul Copiilor

Craiova 04 Iunie pt. Spitalul Copiilor
Asa cum am anuntat, si-n Iunie am alergat pentru Spitalul Copiilor.

La Craiova am avut "noroc" de cativa stropi de ploaie dar si asa am strans 350 lei si 1,2 kg monede. M-am bucurat sa vad printre participanti si cativa copii care au donat, au alergat sau au venit cu "pusculita" la alergare.
1,2 kg monede
Picaturile de ploie nu i-au incurcat nici pe copii si nici pe noi, sper ca data viitoare sa fie mai mult soare si mai multi participanti. Oricum este frumos sa vezi cum se intalnesc la un astfel de eveniment fosti colegi de generala si participanti de toate varstele. Ca sa nu mai zic despre unul dintre participanti, care alergase pentru Spitalul Copiilor la... Sibiu :)
copii si ploaie
Multumesc celor prezenti, avem poze de la alergare, va rog sa va taguiri si va mai asteptam si data viitoare, in prima Sambata din luna, pe 02 Iulie.

M-am bucurat sa vad ca o parte din cei prezenti azi la alergarea pentru Spitalul Copiilor au continuat de la 11:00 in Parcul Tineretului la MishCARE pentru Bogdan.
MishCARE pentru Bogdan
Dovada ca atunci cand vrem nici orele apropiate ale evenimentelor, nici distanta dintre Gradina Botanica si Parcul Tineretului si nici vremea nu ne poate opri.

Spor alergator!

Etichete: , ,