Miercurea fara carne 11 Mai 2016

Miercurea fara carne 11 Mai
Bine v-am regasit la Miercurea fara carne, intr-o editie speciala. Deosebirea fata de zilele obisnuite vine din faptul ca meniul de azi a fost evident fara carne, dar consumat in Craiova si Valcea :)

Pentru de dimineata m-am energizat cu cartofi noi la cuptor, presarati cu marar si ajutati de castraveti murati si cascaval.

La pranz am ajuns in mediul rural din Valcea, unde am fost martor la #painesimaine.
meniu scoala dupa scoala
Nu asta a fost meniul, paine nici n-am mancat, pentru ca am avut orez, iar in completarea meniului a mers la fix o salata de varza si morcovi. Era si carne in meniu, dar am donat-o colegilor care nu sunt (inca) in programul Miercurea fara carne.

Ne-am amintit de bancile din scoala generala, acesta fiind si cadrul in care am mancat.
am mancat la scoala
Sunt si eu pe-aici, dar mai multe detalii aflati in articolul urmator.
masa de la scoala
Seara, la intoarcerea in Craiova, am savurat o delicioasa ciorba de dovlecei, dreasa cu iaurt.
ciorba de dovlecei
Am mai adaugat pe parcursul calatoriei de azi fructe (mar, para si banane), placinte de la Lidl si 2 patratele de ciocolata Heidi Extra Dark.

Pofta buna fara carne!

P.S.
Daca nu credeti ca la micul dejun se poate si fara dulce, aruncati un ochi la miercurea fara carne de la Camelia :)

Etichete: ,