Fajitas - mancare mexicana in Craiova

Fajitas - mancare mexicana in Craiova
Am ajuns in premiera la Fajitas Tex Mex dupa lansarea cartii Amantii 2.0 si am zis sa udam evenimentul impreuna cu autoarea cartii, Corina Ozon.

Pentru ca s-a nimerit intr-o zi de Vineri, cand eu nu mananc carne, am cautat ceva fara carne si am dat de Quesadilla. Mi-am amintit ca am mai mancat asa ceva la Brasov, tot intr-o zi de Vineri, la Bistro de l'Arte.
Quesadilla la Fajitas Tex Mex
Cum eram cu gasca de bloggeri, obisnuiti cu degustarile de vin, am apreciat oferta de vinuri oltenesti si faptul ca la Fajitas poti savura vinul in pahare adecvate. Eu insa mi-am luat o bere neagra, Ursus Black. Este preferata mea dar n-o prea gasesc prin alte parti :(

Quesadilla de la Craiova mi-a placut mai mult decat cea din Brasov, asa incat am repetat experienta intr-o zi de Miercuri fara carne. Sotiei mele i-a placut atat de mult sosul de guacamole incat l-a incercat si acasa, dupa o reteta gasita pe net.

De atunci am fost de mai multe ori restaurantul mexican din Craiova si chiar daca n-am mancat de fiecare data, de rontait am luat intotdeauna cate ceva :) O portie de Nachos con cheddar merge de minune cu bere neagra sau cu vin.
Nachos con cheddar la Fajitas Tex Mex
Daca va place sa mancati iute, exista si variante hot, de exemplu Nachos Achilipu, care pe langa sosul cheddar are si chili.

Cel mai mult mi-a placut insa Fajitas de cerdo (muschi de porc, ardei, ciuperci, porumb, ceapa, 3 tortillas, sos guacamole, sos mexican, branza mozzarella) pe care l-am savurat alaturi de colegii din blogosfera, dupa evenimentul Craiova2Online.
Fajitas de cerdo la Fajitas Tex Mex in Craiova
Asa de mult ne-a placut incat am uitat sa facem poze. Imaginea de mai sus este de pe site-ul Fajitas Tex Mex, iar aburii care se vad in poza se simt la intensitate maxima cand trece farfuria cu fajitas pe langa tine :)

N-am incercat (inca) toate felurile de mancare de la Fajitas Tex Mex, dar avand in vedere ca mi-a placut tot ce-am mancat, va fi doar o chestiune de timp :)

Pana atunci insa puteti gasi alte preferinte ale colegilor din blogosfera la concursul de la Blogal Initiative Craiova, mai ales ca unii dintre ei au dat si desteptarea si stingerea in Fajitas cu ocazia Earth Hour :)  

Timp perfect si pofta buna!

Etichete: , , , ,