A fost Craiova Blog Meet #51

A fost Craiova Blog Meet #51
Cand v-am zis ca asteptam surprize la Craiova Blog Meet, nu ma gandeam ca vom fi mai putini decat de obicei. Am fost doar 7 initial, dar la bowling am ajuns la 12, probabil daca mai stateam ne dublam numarul :)
la bowling
Am avut si o surpriza, venita tocmai din Wroclaw. Este vorba de Anna, pictorita poloneza cu al carei vernisaj se aniverseaza cei 2 ani de activitate a Centrului Polonez din Craiova.
Festivalul Mihai Viteazul
Au fost mai multe evenimente la concurenta cu blog-meet-ul, atat la Teatru cat si in Piata Fratii Buzesti unde am tras si eu o fuga inainte de intalnire. Weekendul viitor ar fi fost si mai aglomerat, pentru ca au inceput deja Zilele Craiovei.

Important este insa ca ne-am adunat suficienti incat sa ne simtim bine. Mai o pizza cu bere, mai de-ale noastre blogosferice iar la final ne-am relaxat cu un bowling. Pana la urmatoarea intalnire in cadrul Craiova Blog Meet va las cu mai multe imagini de la Club Q.

Spor!

Etichete: , , , ,