Olanda la superlativ in Europa SZN

Olanda la superlativ in Europa SZN
Atunci cand anuntam saptamana Olandei la Europa Season nu stiam ca voi fi martorul unui prim spectacol deosebit la Muzeul de Arta din Craiova.

Dupa parerea mea studentii Ieva Dudaite (pian) si Floris Onstwedder (trompeta) au realizat cel mai complex recital neconventional din cadrul Europa Season. 
Ieva Dudaite (pian) si Floris Onstwedder (trompeta)
Si nu ma refer aici la numarul si dificultatea pieselor interpretate in duo pian-trompeta sau doar pian cat timp se incalzea trompeta, ci la placerea cu care au cantat si au raspuns intrebarilor.

Daca la alte intalniri asteptam detalii sau puneam intrebari suplimentare, acum cei doi s-au completat unul pe altul iar la un moment dat Claudia Gorun a anuntat ca a fost ultima intrebare, deoarece mai au de cantat.

Am avut parte de momente muzicale in acorduri de trompeta piccolo,



dar am ascultat si Légenda lui George Enescu.



A propos de George Enescu, mi-ar fi placut s-o intreb pe Ieva Dudaite daca intentioneaza sa concureze la festivalul-concurs George Enescu. Din pacate Floris nu are sectiune de interpretare la trompeta, dar pentru Ieva exista sectiunea de pian.

Valoarea premiilor pentru fiecare sectiune de interpretare a Concursului International „George Enescu“ editia 2016 este 15.000 Euro (premiul I), 10.000 Euro (premiul II) si 5.000 Euro (premiul III).  Mi-ar placea sa aud ca o participanta la Europa Season a fost laureata la un astfel de concurs.

Dar pana atunci sa notam ca studentii olandezi ne-au pregatit si un bis, de parca nu cantasera destul :)



Destul de greu ne-am despartit si noi de cei 2 simpatici reprezentanti ai Olandei, dar nu inainte de a surprinde momentul intr-o poza cu blogosfera prezenta la concertul neconventional.
poza de grup cu blogosfera
Azi la ora 19:00 este concertul dedicat Olandei si stacheta fiind ridicata inca de Marti de Ieva si Floris, ma astept sa-mi fie din nou intrecute asteptarile :) Daca pe Theo Wolters l-am mai urmarit conducand Orchestra Simfonica a Filarmonicii Oltenia, la un concert de clarinet inca n-am participat.

Abia astept Concertul pentru clarinet şi orchestră de Theo Verbey care va fi in primă audiţie pe scena Filarmonicii Oltenia. Pana atunci va las cu mai multe imagini cu Ieva si Floris.

Spor incantator!

Etichete: , , , , , ,