Miercurea fara carne 20 Aprilie

Miercurea fara carne 20 Aprilie
Bun venit, regasit sau poftit la Miercurea fara carne! Azi am combinat produsele din frigider, oferta de la Auchan si ingredientele de primavara pentru un meniu fara carne.

Pentru de dimineata am avut unt pe paine prajita, cu branzeturi si rosii.

La pranz m-am bucurat sa gasesc mai multe bunatati fara carne la Auchan.
bunatati fara carne la Auchan
Am avut cascaval pane, cartofi wedges, castraveti murati si legume la gratar, alaturi de mamaliga si-un usturoi verde. A mers la fix si o bere fara alcool.

Seara ma indrept cu voiosie catre o salata de primavara: salata verde, ridichi, ceapa verde, marar, patrunjel si masline. Vine si poza mai pe seara :)
Pofta buna fara carne!

Update:
Nu ma omor eu cu pastele, dar mi-a facut pofta Camelia cu paste cu sos de rosii.

Etichete: ,