Miercurea fara carne 06 Aprilie

Miercurea fara carne 06 Aprilie
La temperaturi nu stim sigur daca suntem in sezonul de primavara sau de vara dar la meniu stiu sigur ca am adaptat ingrediente de primvara-vara :)

Pentru de dimineata am avut macaroane cu branza. De fapt niste paste au fost, dar nu suna bine paste cu branza :)

salata de rosii cu ceapa verde
La pranza am revenit la #salatate si am bagat o salata de rosii cu ceapa verde, peste care am presarat branza de tara, ulei de masline si condimente grecesti. Dieta cu salate este sanatate curata.

Seara ma asteapta niste icre de caras si cred ca si ciupercute coapte pe tabla. ReVin cu imagini si cu un pahar de vin, ca tare merge si cu icre si cu ciuperci :)
icre de caras
Pofta buna fara carne!

Daca nu este suficient meniul meu natural, la Camelia m-a tentat broccoli cu usturoi.

Etichete: , , ,