Mi-a placut Lara Fabian. Superb!

Mi-a placut Lara Fabian. Superb!
Am fost la concertul Larei Fabian de la Bucuresti si pot sa zic doar 3 cuvinte. Superb, surprize si complex.

Ma asteptam sa fie un concert superb, ca altfel n-as fi luat bilet :) A fost insa peste asteptarile mele. In afara de vocea inconfundabila a Larei, mi-au placut foarte mult efectele tehnice si imaginile bine incadrate in atmosfera.

A cantat in duet cu o holograma,
in duet cu o holograma
a dialogat in permanenta cu publicul si ne-a rugat sa o ajutam sa-si indeplineasca un vis :) S-a echipat mai retro si a cantat cateva melodii din repertoriul ABBA.

Aceasta a fost surpriza serii, nu stiu cati s-ar fi asteptat la asta sau daca la concertul din Cluj a fost acelasi moment. Dar intreb, pentru ca si la Cluj am avut reprezentanti, o olteanca in deplasare :)

Cativa blogolteni au fost si la Bucuresti, pe Alina doar am salutat-o fiind cu cateva randuri mai in spate, dar la cat de plina a fost Sala Palatului nu ne-am mai gasit sa facem poze.

Am facut in schimb poze cu fetele mele, inainte de inceperea spectacolului.
la concert cu familia
Daca n-ati ajuns inca la un concert cu Lara Fabian, va recomand sa-l treceti pe lista.


Spor!

Etichete: ,