Meciul #2, victoria #2 si bonus :)

Meciul #2, victoria #2 si bonus :)
Cand v-am spus eu sa veniti la al doilea meci al finalei Craiova - Zalau la volei masculin, stiam eu ce stiam. Desi n-am stiut si de bonus :)

Tot cu 3 - 1 au batut craiovenii acum, dar de o maniera mult mai clara.
scor final
Parca am presimtit ceva, atat de mult am insistat pe langa doamna mea sa mergem la meci. Pe jos ne-am dus, pe jos ne-am intors, dar nu cu mana goala :)
doamna mea la meci
V-am zis ca la primul meci a fost si o tombola, premiul fiind o minge de handbal semnata de toti componentii SCM U Craiova.

De data aceasta premiul a fost un tricou al echipei de volei, semnat de toti alb-albastrii.
tricou cu autografe
Asa arata tricoul si am reusit sa-l fotografiez de aproape pentru ca... l-a castigat doamna mea :)

Stiam eu ca fetele care aplauda din tot sufletul au mana buna, asa ca am rugat-o pe Bibi sa puna biletele in urna, eu fiind pe la mijloc de rand. Parca ne-am vorbit sa adunam blogosfera acolo :)
fetele care aplauda au mana buna
Iar cand s-a strigat numele castigatoarei, Monica, Monica... am stiu ca va spune si numele de familie :) Asa ca am luat-o pe doamna si am condus-o sa-si primeasca premiul.
tricoul castigat la tombola
Vorba vine, ca tricoul imi e si mie un pic mare, dar oricum ramane in familie. Si fara bonus ar fi fost o atmosfera de sarbatoare, spectatorii si-au susinut echipa in picioare,
aplauze in picioare
echipa de fluierasi a interpretat diverse melodii in urechile adversarilor
echipa de fluierasi
iar baietii nostri au fost felicitati de toti spectatorii.
Felicitari SCM U Craiova!
Victorie Craiova, bravo baieti spor si la Zalau!

Pana saptamana viitoare va las cu mai multe imagini graitoare de la meciul al doilea.

Hai Craiova!

Etichete: , , , ,