A fost Craiova Blog Meet #50

A fost Craiova Blog Meet #50
 Asa cum va anuntam, ne-am intalnit la Club Q in cadrul evenimentului numit Craiova Blog Meet #50.

Unii au venit de la Bals fara aer conditionat, altii de la Festivalul Shakespeare, cativa de la Polivalenta si cei mai multi de-acasa, dar important este ca ne-am strans in grup blogosferic. Care cu pofta de mancare,
pofta de mancare

care cu dor de discutii cum se... cuVin
discutii cum se... cuVin

sau pofta de socializare blogosferica.
socializare blogosferica

Am mai asteptat ce-am mai asteptat cativa bloggeri "inflitrati" la Festivalul Shakespeare, apoi daca am vazut ca nu vin, am facut poza de grup si-am coborat :)
la bowling

N-am coborat nivelul distractiei ci doar am coborat la bowling. Aici fiecare cu naravul lui :) 

Sanda cu balet radiofonic,
balet radiofonic

Cristi cu punctaj mai bun in prima parte,
primul joc

eu cu revenire la final,
tura finala

si ne-am trezit ca trecusem in alta zi, asa ca am terminat si Craiova Blog Meet cu numarul 50. Daca nu ma credeti pe cuvant, atunci n-aveti decat sa ma credeti pe imagini de la Blog Meet.

Spor!

Etichete: , , , ,