Zilele Constantin Brancusi la Craiova IV

Zilele Constantin Brancusi la Craiova 2016
Zilele trecute Facebook mi-a amintit ca in 2015 pe vremea asta ne bucuram de Zilele Constantin Brancusi la Craiova. Cum n-am vazut niciun anunt si stiind programul incarcat al Filarmonicii Oltenia cu Europa Season, m-am gandit ca in 2016 evenimentul va fi poate in alta luna. Ma bucur ca m-am inselat.

Zilele Constantin Brancusi la Craiova 2016


Nu mai stiu cum am aflat in 2013 despre prima editie a Zilelor Constantin Brancusi desfasurata la Filarmonica Oltenia Craiova. Am fost, mi-a placut si de-atunci n-am mai ratat nicio editie.
prima editie a Zilelor Constantin Brancusi la Craiova
In 2014 Zilele Constantin Brancusi s-au desfasurat pe parcursul a doua zile, astfel incat am fost si la Simpozionul Constantin Brancusi si la concertul de Duminica seara.
Zilele Constantin Brancusi la Craiova 2014
In 2015 Zilele Constantin Brancusi la Craiova s-au extins si la Muzeul de Arta alaturi de Filarmonica Oltenia Craiova, devenit deja loc traditional de manifestare.
Zilele Constantin Brancusi la Muzeul de Arta in 2015
Si asa am ajuns la editia a IV-a, care ne invita la 2 zile pline de evenimente.

Azi, Sambata 19 Martie, in Sala Oglinzilor de la Muzeul de Arta, de la ora 11:00 se desfasoara un simpozion cu mai multe tematici:
Duminica, 20 Martie, Zilele Constantin Brancusi la Craiova sunt dedicate spectacolelor

De la ora 11:00 la Muzeul de Arta suntem invitati la spectacolul "Aforismele - o metafizica sonora", cu participarea lui Petre Cichirdan, Pavel Floresco, Ion Creteanu, Cornel Popescu, Mircea Suchici, Cristian Ciomu si Ilinca Zamfir.

Intrarea este libera, la fel ca la spectacolul de la ora 19:00 de la Filarmonica Oltenia Craiova, cand vom asista la un "Concert Extraordinar pentru Renasterea Post-Brancusiana":
Cenaclul "Constantin Brancusi" va prezenta expozitia "Craiova in viziunea artistilor plastici" iar Casa de Moda "Ilinca Butucea" va prezenta parada "Culori de primavara 2016".

Spor incantator!

Etichete: , , , , ,