Romania 25 - Norvegia 20. Doar atat?

Romania 25 - Norvegia 20. Doar atat?
Cand vad cata energie si timp de emisie se cheltuieste cu fotbalul autohton imi vine sa... ma duc la meciurile de handbal feminin. Nu doar ca-mi vine, dar ma si duc :) 

Diferenta este ca dupa meciuri anoste in campionatul asta penal urmeaza comentarii de parca s-ar fi jucat fotbal de mondiale. Iar dupa ce Romania invinge campioana mondiala la handbal feminin, in loc de interviuri la cald, impresii si statistici dupa meci, avem publicitate si meciuri de tenis in reluare?!?
ultimele secunde
Mah, voi v-ati lovit la cap? Cica sa asteptam stirile, dar si astea incepura tot cu tristetea din fotbal. Degeaba are Digi Sport 4 canale de sport, daca canalizeaza toate energiile spre "nechezol" de sport :(

Asta sa fie necazul, ca bucuria e mare dupa ce fetele noastre au invins Norvegia cu 25 - 20.
Scor final Romania 25 - Norvegia 20
Felicitari fetelor, ati fost una mai buna decat alta, dar mai presus de toate, o echipa!

Nu stiu pe cine sa felicit mai intai. Pe Cristina Neagu, pentru cele mai multe goluri marcate?
Cristina Neagu, cele mai multe goluri marcate
Pe Paula Ungureanu, pentru mingile aparate?
Paula Ungureanu de netrecut
Pe Gabriela Szucs, prietena mea de pe Facebook, pentru ca poarta noroc nationalei in aparare si ca mai si marcheaza in poarta adversarelor?
Gabriella Szucs cu noroc
Pana la urma felicitari echipei din teren si echipei tehnice!

Felicitari suporterilor de la Cluj pentru atmosfera fantastica!
suporteri fericiti la Cluj
Daca la pauza nu-mi venea sa-mi cred ochilor ce scor se inregistra pe tabela, la final am fost convins ca va fi o victorie deosebita, fetele fiind purtate spre succes de suporterii din sala.
Hai Romania!
Scorul final sune totul, dar despre aceasta victorie mai sunt multe de spus!

Hai Romania! Spor in continuare!

Etichete: , ,