Prima bicicleala din 2016. Hai si voi!

Prima bicicleala din 2016. Hai si voi!
V-am spus despre prima editie a JCI Cycling Day din 2016, acum va fac pofta cu cateva imagini astfel incat la bicicleala din Aprilie sa nu mai lipsiti :)

Chiar daca la ora 10:45 era frig si ceata si doar cativa curajosi ajunsesera la intrarea in Parcului Tineretului, pana la urma ne-am strans vreo 40-50 de persoane.
frig si ceata
Politia Rutiera, Jandarmeria si Crucea Rosie au fost cu noi, am avut veste reflectorizante pentru a marca marginea coloanei,
Politia Rutiera, Jandarmeria si Crucea Rosie
ne-am inchiriat biciclete sau am venit cu cele din dotare si...
bicicletele din dotare
spor la pedale :)

Ne-am oprit la semafor ca tot omul, iar cand culoarea s-a schimbat in timpul trecerii au avut grija echipajele de la Politia Rutiera sa ne protejeze.
am oprit la semafor
Pai da, mergand pe o singura banda, coloana era destul de lunga, dupa cum se vede din poza din spate
coloana in spate
si din cea din fata.
coloana in fata
Am primit si aplauze in Valea Rosie,
aplauze in Valea Rosie
iar cand am ajuns pe Calea Bucuresti am simtit in sfarsit ca a iesit soarele si nu mai avem mainile inghetate.
a iesit soarele
Cu Politia Rutiera in fata
Politia Rutiera in fata
si cu Jandarmeria in spate
Jandarmeria in spate
am facut aproximativ 12 kilometri in coloana, sperand sa facem si altora pofta de sport si miscare pentru lunile urmatoare. Pana atunci insa va las cu imagini de la JCI Cycling Day 26 Martie.

Spor pedalator!

Etichete: , , , ,