Miercurea fara carne 02 Martie

Miercurea fara carne 02 Martie
Bun venit la Miercurea fara carne, prima din Martie, plina de primavara si soare :)

Pentru de dimineata am avut icre de hering cu rosii cherry.

In intervalul dulce 09:00 - 11:00, am degustat ciocolata si banana, iar marul din imagine a ramas pentru alta data :)
mar râpos
La pranz am savurat orez cu ciuperci, alaturi de o salata de varza.
orez cu ciuperci si cu salata de varza
Seara cred ca incerc o salata de rosii, sper sa mai am ceapa verde prin frigider si sa-mi aduc aminte de dieta cu "salatate inainte de toate" :) N-am avut ceapa verde, am completat salata de rosii cu ceapa rosie.
salata de rosii
Pofta buna fara carne!

Update:
Daca poftiti la o tortilla de patatas sau la reteta ei, gasiti detalii fara carne la Camelia :)

Etichete: ,