Earth Hour - Ora Pamantului la Craiova

Earth Hour - Ora Pamantului la Craiova
Earth Hour se sarbatoreste Sambata, 19 Martie, in intervalul 20:30 - 21:30, in principal prin stingerea luminilor.

Ora Pamantului la Craiova este un eveniment organizat de Asociatia Studentilor din Facultatea de Fizică din Craiova (ASFFC) si de Asociatia Junior Chamber International Craiova (JCI Craiova), dupa urmatorul program:
Este ok si daca sarbatoriti acasa, cu lumina stinsa. Dar mult mai interesant sa vedeti centrul Craiovei luminat doar de bucuria celor care participa la aniversare.

De-a lungul timpului am sarbatorit cu blogosfera Ora Pamantului la Craiova Blog Meet in 2012, iar in 2013 s-a nimerit sa ne intoarcem cu autocarul de la Bucuresti si am stins luminile (in autocar, nu farurile).
Ora Pamantului la Craiova Blog Meet
In 2014 am participat pentru prima data la evenimentul din Centru si de-atunci mi-am propus sa nu mai ratez nicio editie.
Ora Pamantului 2014 la Craiova
Mi-a placut atat de mult incat anul trecut am sarbatorit la Ora Pamantului in ploaie. A fost chiar mai spectaculos decat in conditii normale, combinatia de lumina stinsa si "oglinda" de ploaie fiind speciala.
Earth Hour 2015 la Craiova
Daca aveti prieteni care vor sa sarbatoreasca Earth Hour la Craiova, aveti informatiile in evenimentul Facebook. Nu-mi ramane decat sa va doresc sa aveti o ora plina de satisfactii pamantesti :)

Spor!

Etichete: , , , , ,