Accesorii si detalii cum se cuVin

Accesorii si detalii cum se cuVin
V-am tot povestit in ultimul timp despre degustarile de vinuri oltenesti si branzeturi delicate la care participam in fiecare luna in cadrul evenimentului Branzeturi cum se... cuVin.

Vinurile din zona Olteniei sunt excelente, am inceput sa le apreciem mai ales dupa ce le-am aflat secretele, insa potentate de branzeturi de calitate sunt si mai bune. La cea mai recenta degustare am inteles cat de mult conteaza sa fii ajutat de accesorii si de produse profesionale HoReCa.
produse profesionale HoReCa
A fost primul eveniment la care am avut pahare pentru degustare puse la dispozitie de invitatii de la Corcova iar rezultatele s-au vazut in impresiile participantilor.

Evident, vinurile si branzeturile sunt vedetele serii dar conteaza si "detaliile" gen pahare, platouri, desfacatoare si altele. 
detaliile conteaza
Ei bine, cautand eu pe net platouri pentru branzeturi, am ajuns la amenajari HoReCa, unde orizontul "detaliilor" s-a mai marit cu cateva elemente.

Nu mai spun despre eleganta unui astfel de platou pentru branzeturi si despre felul in care pune in evidenta branzeturile.
platou pentru branzeturi
Vazand insa o frapiera m-am gandit cat de bine arata in imagine o sticla de vin alb sau rosé si cat de racoritoare este o astfel de alaturare pe timp de vara.
vin la gheata
Atmosfera retro-eleganta a unei frapiere era obligatorie in alte timpuri din cauze tehnice. In vremurile gri ale comunismului nu erau atat de multe frigidere iar daca erau, "se lua curentul" destul de des si calupurile de gheata puse in frapiera erau de un real folos.

Acum nu mai avem aceasta problema dar cuburile de gheata ofera o nota de eleganta in plus :) In plus, cuburile de gheata sunt tot mai des cerute alaturi de bauturi tari sau cocktailuri, astfel incat o masina pentru cuburi de gheata este un "must have" pentru locatiile care se respecta.
masina pentru cuburi de gheata
Asa arata o masina de facut cuburi de gheata, nu ocupa prea mult loc, dar o servire deosebita va ocupa un loc special in inima clientilor. Vestea buna este ca aceste locuri speciale pot fi cultivate si educate.

Evenimentul Branzeturi cum se... cuVin are si un rol educativ, in sensul ca invatam multe secrete ale servirii unor vinuri si branzeturi, modalitati de "pairing", ajustari cu condimente si nu in ultimul rand sa respectam temperatura de servire pentru vinuri si branzeturi, astfel incat calitatile lor sa fie puse in valoare iar pairingul sa potenteze calitatile individuale.

Ei bine, am mai invatat ceva. O degustare de branzeturi cu vin este pusa in valoare daca ai si accesorii cum se cuVin.
accesorii cum se cuVin
Hai noroc!

Etichete: , , , , , ,