Tu ce bei de Drink Wine Day?

Tu ce bei de Drink Wine Day?
V-am mai zis eu ca prin alte parti vinul se sarbatoreste mai aplicat, daca nu m-ati crezut sau ascultat, ehehei aflati ca astazi, 18 Februarie 2016, este Drink Wine Day.

Daca tot bifam alte sarbatori de import gen Valentine's Day, de ce sa nu sarbatorim si Drink Wine Day?

Avem si propuneri autohtone pentru alte zile de sarbatoare ale vinului dar pana cand se vor impamanteni astfel de sarbatori le putem avea sarbatori cum se cuVin pe cele existente :)

Iata ce propuneri de sarbatoare au avut bloggerii:
Pana cand ajungem sa le sarbatorim online sau offline, cred ca locul in care ar trebui sa sarbatorim offline Drink Wine Day ar fi o crama :)

La noi sunt cateva crame prin oras, banuiesc ca exista si la voi. In privinta vinurilor pe care sa le bem azi, lista este imensa, dar m-as opri la vinuri de la podgorii din Romania. Si daca tot am fost la Gala Taste Vin, iata topul celor 50 de vinuri din Romania.
Top Vinuri Romanesti 2015
Eu voi degusta azi in zi de sarbatoare 5 soiuri de vin de Vinju Mare: Sauvignon Blanc, Tamaioasa Romaneasca, Rose, Merlot si Feteasca Neagra. Asta este optiunea mea, tu ce bei de Drink Wine Day?

Spor lichid!

Etichete: , , , ,