POltenia ping-pong #1

POltenia ping-pong #1
Istoria blogosferica a zilei de 28 Februarie 2016 va consemna primul meci de tenis de masa din seria POltenia Ping-Pong. Micro-storia, despre care am auzit azi la intalnirea cu Emil Hurezeanu, vine cu mai multe detalii care sa dea o anumita lumina acestei zile.

Despre prietena noastra din POltenia, Magdalena Filary, ati avut ocazia sa aflati mai multe in interviul de pe blog. Nu stiati insa ca Magda ne-a provocat la Craiova Blog Meet sa jucam un tenis de masa. Au curs de-atunci destule zile pe trecerea timpului pana cand am reusit sa punem in practica un ping-pong, dar iata ca azi s-a intamplat.

Cum eu am intarziat putin Pe trecerea timpului, pana cand am ajuns la Club Q unde rezervasem masa de ping-pong, Mircea si Magda tocmai ce s-au incalzit cu un schimb de mingi. Odata cu mine a coborat si Vali, cu care mai jucasem tenis de masa de cateva ori, asa ca l-am lasat si pe el sa se incalzeasca cu hot Mircea :)

Apoi ne-am incalzit la dublu, eu cu Magda si Mircea cu Vali, ca sa echilibram echipele. Meciul a fost cam asa, cand primea Magda de la Mircea bateam noi, cand servea Vali in forta Magda nu reusea sa scoata servele si bateau ei.
asa se tine paleta
Am incercat eu sa-i explic cum sa tina paleta si cum sa "taie" mingile, dar abia pe final a mai inceput sa mai scoata cate o serva.

A fost 1-0 pentru noi, au egalat la 1-1 ei. 2-1 noi, 2-2 ei. 3-2 noi, 3-3 ei si tot asa pana cand dupa cea am batut pe serva favorabila noua, am reusit sa batem si pe serva lor forte :) Nu stiu cum s-a intamplat, cert este ca istoria a inregistrat victoria echipei mixte Poltenia impotriva celor 2 olteni voiosi.
victoria echipei mixte Poltenia
S-au consolat si ei cu o bere. Hmmm, daca stiam ca batem noi ziceam de la inceput ca invinsii sa achite consumatia :)
Hai noroc!
Hai noroc, data viitoare poate se schimba si norocul la tenis de masa :) Am zis data viitoare deoarece acesta a fost doar primul episod ping-pongistic :)

Spor(t)!

Etichete: , , , ,