Miercurea fara carne 24 Februarie

Miercurea fara carne 24 Februarie
Daca asa s-a nimerit, sa fie Miercurea fara carne in zi de Dragobete, trebuie sa vad ce "bunataturi" pline de sanatate imaginez la masa de seara. Dar pana atunci...

Pentru de dimineata am avut icre de crap cu cartofi frantuzesti. In compania maslinelor de Thassos si a unui castravecior murat.

La pranz am savurat supa crema de ciuperci cu crutoane facute de mine.
supa crema de ciuperci cu crutoane
Mie-mi place painea mai uscata, asa ca am avut material. Am taiat painea in cubulete, am pus un pic de ulei de masline si am presarat condimente. Apoi am pus bucatile de paine in tigaia de teflon bine incinsa si gata crutoanele. Din cate stiu eu, paina uscata este buna pentru nutritie, asa ca e bine venita la dieta.
crutoane facute in casa
Seara ma gandesc la niste bunataturi cum se cuVin le vedeti si voi imediat ce le pun in opera :) Adica acum :)

Hai sa "subtitrez" imaginea :) Paine prajita cu Aperifrais de la Delaco, icre de crap cu condimente mexicane, sos de paste basilico si masline din Thasos, toate scaldate cu un vin oltenesc de casa, ca sa internationalizam Dragobelete :)

Pofta buna faca carne!

Update:
Daca poftiti la fasole cu inimioare de castravete si la alte bunatati dati o fuga si la Camelia.

Etichete: , ,