La Multi Ani Craiova Blog Meet #48!

La Multi Ani Craiova Blog Meet #48!
Da, am sarbatorit 4 ani de Craiova Blog Meet, intalnirile lunare ale blogosferei craiovene. Am fost doar 2 si 1/2 dintre cei 8 care ne-am intalnit in urma cu 4 ani, dar mult mai multi in total.

DJ Mircea ne-a ajutat cu muzica,
DJ Mircea
iar Geordan si-a facut simtita prezenta pe jumatate, prin tortul facut de doamna Pavel. Multumim frumos!
tort de la mama lu' Geordan
Au fost prezenti bloggeri mai vechi sau mai noi, prieteni din Craiova dar si din tara. Am avut si 3 reprezentanti ai Zig Zag, restul fiind cantonati la Calafat in ziua Blog Meet-ului.
Zig Zag x 3
Ca sa incep cu concluzia, am sarbatorit Craiova Blog Meet in crama restaurantului REX cu sampanie si tort, vin si bere si ce a mai avut fiecare placere.
Blog Meet aniversar in Crama la REX
Am savurat mai multe tipuri de "mix grill pui/porc", ne-am simtit bine si am marcat momentul cum se cuvine.
atmosfera de sarbatoare
Familia Popescu a fost pata de culoare rosie a evenimentului,
Familia Popescu
Mihai ne-a facut poze (multumesc, asa sunt si eu prin pozele de la eveniment)
Mihai foto
si impreuna cu ceilalti am creat o atmosfera de sarbatoare.
Am dansat de ne-am spart, pana am schimbat mai multe tricouri :)

Au fost si hore
Hai la hora!
si alte dansuri populare,
Hai la joc!
si Menaito
El Menaito
sau Rednex Style,
Rednex Style
iar Mihai a incercat sa ne ademeneasca si cu manele :)
incercari manelistice
La astfel de intalniri aniversare vine si doamna mea, care aici se gasise ruda cu Vali :)
ne gasiram rude
Mai multe poze de la Craiova Blog Meet #48 gasiti la mine sau la Mihai, dar am si un mic video din momentul taierii tortului.



Indiferent daca au ajuns sau nu la aniversare, La Multi Ani pentru toti blogoltenii!

Etichete: , , , , , , , , ,