Eveniment dinamic Zig Zag prin Dolj

Eveniment dinamic Zig Zag prin Dolj
V-am spus ca Vineri am fost la SMS Bucuresti dar apoi am fugit inapoi ca taranul la Craiova, pentru evenimentul Zig Zag prin Dolj.

Am spus in link vreo 3-4 motive taranesti, azi am sa va spun mai multe despre evenimentul Zig Zag prin Dolj. As fi venit oricum, pentru ca eram curios sa vad ceva diferit, dar am tinut sa fiu inca de la inceput deoarece la fel au facut si Zig Zaggerii.
Zig Zag la Craiova Blog Meet #48
Se adunasera la sfarsit de saptamana o multime de evenimente, asa ca la Blog Meet-ul din Ianuarie am stabilit impreuna cu ei sa facem noi Blog Meet-ul de Februarie mai devreme, pe 13, iar in Vinerea cu SMS Bucuresti sa ajungem inapoi astfel incat sa prindem si din evenimentul dedicat Doljului.

Ei bine, s-a nimerit ca in data de 13 ei sa fie cazati la Calafat, dar cu toate astea au fost 3 Zig Zaggeri la aniversarea noastra. Si atunci cum as fi putut eu sa ratez evenimentul pregatit de ei? Ca nu ma asteptam sa ma scoata in fata, asta e altceva, dar daca m-au luat de odihnit, sa fie primit :)

Le multumesc si pentru cartea Zig Zag prin Dolj si pentru autografele instant :) pe care le-am primit iar voua va spun la ce sa va asteptati de la evenimentul Zig Zag prin Romania in judetul vostru.

In primul rand am fost bucuros sa vad sala Constantin Brancusi de la Ramada Plaza plina de tineri.
ala a fost plina de tineri
A fost un eveniment in care ei s-au prezentat in cateva cuvinte, apoi ne-au lasat pe noi sa-i descoperim pe masura ce ne povesteau ce-au descoperit in Craiova si Dolj. Cum asa? Simplu, oamenii pe care i-au intalnit au spus cateva cuvinte despre activitatile lor dar si despre Zig Zag si cum au interactionat. Poveste in poveste si "picture in picture" :)

Pe mine m-au pus sa povestesc alaturi de Alin Sintimbrean despre degustarile Branzeturi cum se... cuVin si despre blogosfera, pentru ca... exact asa ne-am cunoscut ;)
pe mine m-au luat de odihnit
I-am intalnit pe cei din Zig Zag intr-o zi de Marti, cand noi eram la Proiecte Blogoslovite, intalnirea saptamanala a blogosferei craiovene de la Tradem. N-am avut prea mult timp de povestit, pentru ca i-am invitat la Muzeul de Arta unde se desfasoara in fiecare Marti un concert neconventional in cadrul Europa Season.
Zig Zag intr-o zi de Marti
Aici l-au cunoscut pe Vlad Dragulescu si echipa de la Filarmonica Oltenia, astfel incat urmatorul concert a fost cel de Vineri la Filarmonica Oltenia. Dar pana la concert, Joi s-a "intamplat" degustarea Branzeturi cum se... cuVin si cu Zig Zag.
Branzeturi cum se... cuVin si cu Zig Zag
Si uite asa am ajuns eu sa povestesc despre degustare si despre Zig Zag in seara evenimentului. Ar fi putut si ei sa povesteasca, dar au povestit cu ajutorul oamenilor pe care i-au intalnit, eu si Alin fiind invitati sa vorbim despre Branzeturi cum se... cuVin.

Bineinteles ca n-am fost singurii invitati, au mai vorbit inaintea noastra Vlad Dragulescu, Cristian Nicolae, Lucian Irimescu, Laura Pumnea, Dan Vana, Iulian Tanase si... sper ca n-am uitat pe nimeni.
Laura Pumnea
Dar evenimentul a fost si un prilej pentru noi sa descoperim ce minunatii si ce oameni minunati avem in Dolj. In afara de momentul folcloric din zona Calafatului, au mai fost cateva aparitii deosebite: opera, muzica folk, salsa si un moment de pictura colectiva initiat de Lucian Irimescu si Zig Zag.
Lucian Irimescu si Zig Zag
Desenul initial a fost desavarsit de participantii la eveniment.
imbogatiri doljene
Cu un astfel de cadou "material" au plecat cei ZZece din Craiova,
cadoul pentru Zig Zag
ei facand la randul lor cadou judetului Dolj o carte si un hyperlapse din care am vazut doar un teaser in seara evenimentului. Hyperlapse-ul va fi vizibil pe canalul Youtube Zig Zag prin Romania iar calatoria lor continua in judetul Olt, putand fi urmarita pe site-ul in Zig Zag, pe FeiZZbuk si pe blog.

Da, intre timp au devenit moldolteni si n-au mai urmat traseul initial Dolj - Gorj - Hunedoara, hotarand sa vada toata Oltenia si apoi sa urce in Hunedoara.

Ma bucur ca am petrecut cu ei cateva momente in Zig Zag, ca au cunoscut cativa oameni frumosi dar mai ales ca au jucat Hora Unirii la Craiova de 24 Ianuarie.
Zig Zag in Hora Unirii la Craiova
Asa ceva nu se uita, sper sa fie la fel de memorabile degustarile si blog-meet-urile la care au participat.

Asa i-am cunoscut eu, asa a fost evenimentul Zig Zag prin Dolj, la final facand o poza mare de grup.
poza de grup la evenimentul Zig Zag in Dolj
Si una mai mica cu bloggeri, Zig Zaggeri si prieteni :)
Bloggeri, Zig Zaggeri si prieteni
Sunt sigur ca si-au facut multi prieteni si in Dolj, daca n-ati avut ocazia sa-i cunoasteti offline, ii puteti recunoaste pe tinerii de la Zig Zag prin Romania in acest interviu.



Spor recunoscator!

P.S.
Asa s-a vazut evenimentul doljean dinspre Zig Zag, stati pe faza pentru ca Stefanita a inregistrat "momentul" :)
urmeaza de la Stefanita

Etichete: , , , , , , , ,