Efcinciuim putin la Spring SuperBlog?

Efcinciuim putin la Spring SuperBlog?
Nu stiu altii cum sunt, dar primavara trecuta eu "efcinciuiam" cu spor la Spring SuperBlog. Ca a fost sporul mai mare decat as fi vrut eu, asta e alta treaba, dar iata ca vine primavara si "avem de treaba". Eu mai putin, dar asta-i cel mai greu, sa stau pe margine pana la Gala.

Pana atunci insa am sa las si eu 5 sfaturi de acomodare pentru boboceii de primavara :)
  1. Chiar daca aveti 7 zile pentru o proba, practic va raman doar 2-3 zile disponibile, pentru ca intre timp apar probe noi si va zboara gandul la ele :)
  2. Chiar daca scrieti articolul mai repede, e bine sa-l inscrieti in platforma in ultima zi. Asa aveti timp sa-l corectati, sa adaugati idei noi dar si sa nu dati idei altora :) Dupa ce-ati inscris articolul in platforma, nu se mai poate modifica. Eu obisnuiam sa nu citesc alte articole pana la inscrierea articolului meu, tocmai pentru a nu fi influentat de alte idei.
  3. Neaparat sa va inscrieti pe grupul SuperBlog si sa cititi regulamentul. Aici apar informatii de la participanti, sfaturi din blogosfera si info de la organizatori. Daca aveti intrebari sau neclaritati, grupul este locul unde sa intrebati.
  4. Notele sunt mereu surprinzatoare, pentru ca juriile sunt diferite si aprecierile subiective. Nu puneti la suflet o nota "subnutrita", dar nici sa nu vi se ridice la cap dupa prima suta :) Clasamentul se schimba permanent, este un concurs viu, dar dupa ce se trage linie si ajungem la Gala, distractia nu e legata de notele obtinute. Dar daca vreti cu tot dinadinsul sa castigi Spring SuperBlog, cu o medie de 95 de puncte se rezolva :)
  5. Va recomand sa scrieti pentru toate probele, astfel incat sa fiti finalisti si participanti la Gala, bucurandu-va astfel de o experienta completa. Dupa o prima participare si o prima Gala va fi greu sa mai renuntati la competitiile viitoare.
Spring SuperBlog 2015
Am terminat cu cele 5 sfaturi, mai adaug doar ca Spring SuperBlog este un mic maraton, nu cursa de viteza.

Dar nu va speriati, este doar antrenamentul pentru maratonul de toamna, asa ca va indemn sa aveti creativitatea rezistenta si rezistenta creativa.

Va doresc sa fiti finalisti si sa ne vedem bucurosi la Gala Spring SuperBlog.

Spor!

Etichete: , , ,