Ziua Culturii Nationale: lectura activa

Lectura activa de Ziua Culturii Nationale
Nu prea stiu eu cum este treaba asta cu lectura activa, dar asezonata cu nostalgie inversa a fost exact ce-mi trebuie incat sa-mi trezeasca curiozitatea.

Mai stiu ca la Tradem se intampla tot felul de evenimente culturale interesante si-am zis sa nu-l ratez tocmai pe cel din 15 Ianuarie, de la ora 18:00 in Salonul Medieval.

Anul trecut am sarbatorit Ziua Culturii Nationale la Filarmonica Oltenia, cu un spectacol de muzica si poezie. Maestrul Emil Boroghina a recitat versuri eminesciene alaturi de Corala Academica a Filarmonicii Oltenia, acompaniat la pian de Corina Stanescu.
Ziua Culturii Nationale la Filarmonica Oltenia
Daca in 2015 au fost versuri, acum este vorba despre lecura activa dupa nuvela „Sărmanul Dionis”, protagonistele fiind liceenele Andrada Băleanu, Eliza Voinea, Laura Dobrică, Ioana Stama, alaturi de Luiza Mitu de la Tradem.

Despre lectura activa stim doar atat de la organizatori:
"Lectura ACTivă este un proiect experimental şi are ca scop transformarea cuvântului în acţiune dramatică. Accentul este pus pe exersarea conştientă a ascultării, atenţiei şi înţelegerii unui text."

Intrarea este libera, abia astept sa inteleg activ despre ce este vorba :)

Spor!

Etichete: , , ,