Zig Zag prin Romania, Craiova si Dolj

Zig Zag prin Craiova si Dolj
Un grup de tineri frumosi si-au propus sa strabata toata Romania in 5 ani, poposind aproximativ 1 luna in fiecare judet. Au plecat din Iasi pe 16 August 2014, iar imaginea de inceput reprezinta zig-zag-ul pe care l-au facut prin Romania pana cand au ajuns in Craiova si in Dolj.

Judetul nostru este destinatia Zig Zag #10, intalnirea cu ei intamplandu-se intr-o zi de Marti, cu 3 ceasuri bune :)
concert nevonventional la Muzeul de Arta
Cum si ei au blog prima intalnire cu bloggerii din Craiova a avut loc la Tradem, la intalnirea noastra saptamanala numita Proiecte Blogoslovite.

Ne-am prezentat reciproc, le-am spus despre proiectele noastre blogosferice si ei ne-au spus despre zig-zag-ul lor prin Romania. N-am stat mult la discutii, pentru ca i-am invitat la Muzeul de Arta la un concert neconventional de trompeta si pian din cadrul Europa Season. Le-a placut atat de mult incat au venit si Vineri la Concertul de la Filarmonica.
Zig Zag la Filarmonica Oltenia
Dar pana atunci, Joi au fost oaspetii nostri la o degustare de vinuri oltenesti si branzeturi rafinate la evenimentul Branzeturi cum se... Cuvin.
Zig Zag printre branzeturi, vin si bloggeri
Si in weekend am fost impreuna cu ei printr-un ZigZag prin Craiova. Au jucat Hora Unirii la Craiova
Hora Unirii la Craiova
iar apoi am vizitat Casa Baniei.
ZigZag prin Casa Baniei
Nu vreau sa va destainui acum toate activitatile lor, ii puteti descoperi pe canalul de Youtube pe care l-au inceput chiar la Craiova sau pe Facebook ZigZag prin Romania.

Spor!

Etichete: , , , , , ,