Weekend de iarna la Craiova

Weekend de iarna la Craiova
E frumos si afara cu zapada si soare, dar pe frigul asta sunt mult mai frumoase activitatile interioare :)

Asociatia Monumente Oltenia ne-a dar ieri adunarea la Muzeul Olteniei pentru a vedea Aurul si argintul antilc al Romaniei
Aurul si argintul antic al Romaniei
Am beneficiat de informatii din partea muzeografului de serviciu, a fost foarte frumos si vom spune prezent si la urmatoarele intalniri. Cateva exponate mi-au aminitit ca am mai vazut expozitia la Muzeul National de Istorie din Bucuresti cand eram prin clasa a VII-a :)

Azi am inceput ziua la Sala Polivalenta unde SCM Craiova a intalnit HCM Ramnicu Valcea.
Hai Craiova!
Handbalistele noastre ne-au facut sa incepem ziua frumos, dupa victoria cu 28 - 24.
Craiova 28 - Valcea 24
Si ieri am mers pe jos si la plecare si la venire, azi la fel, doar ca la intoarcere m-am oprit in centru ca sa fotografiez Hora Unirii la Craiova.
Hora Unirii la Craiova
Mi s-a parut mie ca in fata Primariei se juca hora in zig-zag si chiar asa a fost. Prietenii de la ZigZag prin Romania au intrat in hora incadrati de colegii de la Casa Baniei.
Hora Unirii in zig-zag. Sau invers :)
Energizati de hora am mers impreuna la o vizita la Casa Baniei.
ZigZag prin Casa Baniei
Am facut o poza de grup in interior
poza de grup in Casa Baniei
si una la exterior, sa ne readaptam la temperatura de afara :)
poza de grup afara
Seara se incheie cu cinema in familie, la Colours Cinema, terminand weekendul cu The Revenant.

Sper ca si weekendul vostru a fost la fel de frumos.

Spor!

Etichete: , , , , , , , ,