Povestea unei seri de iarna in Craiova

Povestea unei seri de iarna in Craiova
Va povesteam eu despre Europa Season si saptamana Suediei la Craiova, dar concertul de aseara a fost chiar de poveste.

Nu mai ascultasem combinatia de trompeta si pian pana aseara, cand ne-au incantat Vicent Granell Verdeguer (Spania) si Emil Emilson Holmesland (Norvegia). Ei sunt studenti in Suedia si au fost acompaniati la pian de maestrul Mihai Ungureanu.

Ne-au cantant pe rand Vicent



si Emil



iar la final i-am ascultat cantand impreuna intr-un duo de trompeta piccolo :)
duo de trompeta piccolo
Intre reprizele muzicale au avut amabilitatea sa ne raspunda la intrebari.



Asa am aflat ca instrumentele de suflat au mare traditie in Spania, ca acolo poti exersa si acasa, in schimb in Suedia se exerseaza doar in salile de curs. Am mai aflat ca trompeta cea mai buna este cea care se potriveste personalitatii solistului, brandul fiind pe locul doi.

La final i-am aplaudat pe cei doi tineri pentru concertul neconventional si pentru amabilitatea de a raspunde la intrebari.
aplauze meritate
Dar povestea Europa Seson nu se termina aici si nici povestea serii trecute.

Europa Season ne cheama azi la Cinema Modern de la ora 19:00 (intrare libera) pentru a viziona un excelent film suedez, premiat la mai multe concursuri.

Nici seara de poveste nu s-a terminat, deoarece abia i-am cunoscut pe cativa dintre tinerii de la Zig Zag prin Romania. N-am ratat ocazia sa facem o poza de grup cu ei si cu cei 2 solisti :)
poza de grup cu Zig Zag prin Romania
Vine si povestea lor intr-un articol separat, pana atunci va invit sa ne bucuram de cat mai mule seri de poveste.
seara de poveste la Craiova
Spor!

Etichete: , , , , , , ,