Miercurea fara carne 13 Ianuarie

Miercurea fara carne 13 Ianuarie - oua fierte moi si mamaliga coapta
Bine ne-am regasit la  Miercurea fara carne intr-o zi de 13. Iata care au fost ingredientele norocoase ale meniului de azi.

Pentru de dimineata am avut oua fierte moi, de la tara si mamaliga coapta de "moi" si impodobita cu branza.
mancare de gogonele cu ceapa verde
La pranz am savurat mancare de gogonele, pe care am completat-o cu ceapa verde si masline de Thassos. Daca n-ati mai mancat tocanita de gogonele, trebuie sa stiti ca nu aveti nevoie de salata sau de acrituri, fiind deja bonus de la gogonelele murate.

Seara ma asteapta ciorba de fasoleicre de hering pe paine prajita, cu zeama de varza cu praz.
Chiar daca Daria mea zice ca e salata iar altii spun ca zeama de varza cu praz este cea mai buna solutie anti-mahmureala, eu va zic doar ca e sanatate curata. Deci merge o #salatate la masa de seara.

Pofta buna fara carne!

Update:
La  Miercurea fara carne mai gasiti la Sanda risotto cu mozzarella si ciuperci.

Etichete: , , , , ,