Lumineaza-ti fata cu Aloe Vera!


Lumineaza-ti fata cu Aloe Vera!
© B-d-s | Dreamstime.com - Young Beautiful Woman\'s Face And Aloe Vera
Atunci cand am vorbit despre fete luminoase cu Aloe Vera ma refeream mai ales la feminine. Dar pentru ca azi m-am barbierit prima data in 2016, am zis sa-i luminez si pe masculini cu reteta mea de barbierit cu Aloe Vera.
sapun lichid Aloe Hand & Face Soap
Reteta functioneaza din 2010, sapun lichid cu Aloe Vera am in permanenta, problema este ca nu prea gasesc crema de ras cu Aloe Vera, iar cele care se lauda ca sunt cu Aloe Vera, au planta minune printre ultimele ingrediente. Asa e pe la noi, pe la altii e mai bine :)
Dusk - Aloe Shave Cream
Dar uite ca am primit de la fina mea din Canada o crema de barbierit care are Aloe Vera chiar printre primele ingrediente.
Aloe Barbadensis Leaf Juice
Sper sa mai gasesc asa ceva si pe la noi, pana atunci va doresc sa aveti fete cat mai luminoase in 2016.

Spor luminos!

Etichete: , , ,