Am ras cu lacrimi de la Usturoi

Am ras cu lacrimi de la Usturoi
Nu sunt ceea ce se cheama un cinefil. Anul trecut cred ca am vazut la cinema doar Interstellar, dar in 2016 am inceput in forta, am vazut in Ianuarie The Revenant, The Reunion si Usturoi. La care dintre ele credeti ca m-as mai duce inca o data? La The Usturoi bineinteles, dă-mi vine si-acum sa rad, sa-mi refac zenul si pofta de viata.

Am auzit despre filmul Usturoi prin blogosfera, in urma cu cativa ani, cand se cauta finantare si mediatizare. Asta se intampla prin 2012, iote ca-n 2016 am vazut si filmul. Acum sa nu va mire ca in film apar bloggeri ca Adi Hadean
Adi Hadean
sau vloggeri ca Gaben
Gaben pe post de controlor CFR
si nici macar faptul ca filmul are un blog.

Eu va spun despre film doar atat. Am ras cu lacrimi. Lacrimi de la Usturoi, Ceapa si chiar de la Praz :) Comicul de limbaj este total, nu stiu daca strainii il pot aprecia la adevarata valoare. Si povestea este una frumoasa si sincera, cu cateva repere ("nu toti tiganii fura", "nu conteaza ca esti roman, tigan, ungur sau evreu", "multumim nenea", "scoala este foarte importanta" s.a.m.d). Sunt imbinate elemente moderne (Jack Sparrow, 300, Sparta, Termopile sau Termopane, nu se stie exact :)) cu mersul la vrajitoare, intr-o poveste plina de savoare, cu muzica a la Custurica, personaje colorate si final fericit. Nu mai spun despre explicatiile personajelor, spun doar 3 cuvinte: terapie prin ras.

Inainte de a vedea filmul va rog sa cititi la Groparu 10 lucruri despre Usturoi. Mai trebuie sa stiti ca azi e ultima zi cand Usturoi ruleaza in Craiova:
Spor!

Etichete: , ,