Am (pe)trecut din 2015 in 2016 la Rex

Am (pe)trecut din 2015 in 2016 la Rex
Nu stiu cum ati trecut si petrecut voi din 2015 in 2016, dar eu am facut (pe)trecerea cu bine in 2016.

Daca mai tineti minte cea mai recenta degustare de vin ei bine tot la Restaurantul Rex am degustat si trecerea dintre ani, dar pe langa vin am avut mai multe bunatati :)
somon la gratar, sa fim usori in noul an
Am mancar somon, ca sa trecem usori in noul an si am dansat in toate stilurile

ACDC style
ACDC style

hai cu hora
hai cu hora
kazaciok in 2
kazaciok in 2

Rednex
Rednex
rock baby
rock baby

La miezul noptii am ciocnit un pahar de sampanie afara,
trecerea dintre ani
inconjurati de prieteni, artificii si mult zgomot.
La Multi Ani!
Fritpura era deja pe gratar, asa ca am revenit la dansuri si voie buna ca sa ne facem pofta de mancare in continuare.
Fritpura e deja pe gratar
Am mai petrecut Revelioane cu parintii de la dansuri, unele chiar si cu copiii si parintii in aceeasi sala de la Restaurantul Rex. De data asta am fost doar cu parintii, copiii plecand cu gasca lor.

N-au uitat insa sa ne faca o vizita si sa petreaca vreo jumate de ora cu noi.
poza cu fetele
Nici eu n-am ratat ocazia sa dansez cu fata lu' tata si sa facem fotografii.
dansez cu fata lu' tata
O alta premiera a fost ca de data asta am petrecut Revelionul impreuna cu cativa bloggeri. Am fost doar 4 bloggeri in grupul de 36, daca n-o socotim pe Cristina care este si in grupul parintilor de la dansuri dar si bloggerita :) Daca in 2016 strangem toti participantii la Craiova Blog Meet, putem umple lejer Crama de la Rex si cine stie, poate facem o degustare de pomina :)

Acum am fost impreuna cu
Mircea Serbanescu
Mircea
Bianca Teodorescu
Scufita Aurie
si
Sanda Brezniceanu
Sanda
Alt ingredient al petrecerii de Revelion de la Rex a fost ca la noi in sala nu s-a fumat. Chiar daca au fost si fumatori printre noi, au iesit in gradina.

Voi cum ati trecut din 2015 in 2016?

Etichete: , , , , , , , ,