Am fost la tir cu arcul in Craiova

Am fost la tir cu arcul in Craiova
Aseara am fost in grup blogosferic la tir cu arcul. Mai experimentasem tirul cu arcul in Franta, in urma cu vreo 20 de ani, dar atunci era in aer liber, acum am fost intr-un poligon de tir.
poligonul de tir
Mai intai am aflat cateva notiuni teoretice despre arcuri si despre tirul cu sageti.
Teorie despre arcuri si sageti
I-am vazut apoi in actiune pe membrii clubului Archery din grupa de performanta.
grupa de performanta
Da frate, exista Federatia Romana de Tir cu Arcul care organizeaza competitii, iar membrii clubului din Craiova au deja o medalie de aur si una de argint.

Dupa ce i-am vazut in actiune,



ne-am indreptat spre culoarul nostru de tir, unde am primit instructiuni detaliate despre fixarea sagetilor
asa se fixeaza sageata
si tinerea arcului.
exemplu de tinere a arcului
Apoi fiecare dintre noi si-a incercat priceperea, dupa cum se vede in imagini.
am tras de mai multe ori cu arcul
Am tras de mai multe ori si am nimerit destul de bine tinta, dar n-a fost o surpriza, avand in vedere ca nu eram la prima experienta.

In schimb doamna mea a tras pentru prima data cu arcul.
prima data la tir cu arcul
S-a nimerit fix de ziua ei, dar si mai la fix a nimerit amazoanca mea tinta :)
Amazoanca mea a tras fix la tinta
Airsoft sau tirul cu pistolul il incercam alta data, pana atunci puteti sa retineti programul de lucru si telefonul la care se pot cere detalii si se fac programari: 0756318242.
Archery Airsoft Club Craiova
Locatia este in zona Rocada Brazda, fosta Regie de Tutun, intrarea fiind in apropierea "giratoriului" de la Gulliver.

Spor tragator!

Etichete: , , ,