Am fost la Gala Premiilor Tastevin

Am fost la Gala Premiilor Tastevin
Daca tot ne bucuram lunar de evenimentul Branzeturi cum se... cuVin, am zis ca e ok sa vedem si o gala cu vinuri romanesti premiate.

Gale Premiilor Tastevin a ajuns la a doua editie si isi propune sa incununeze eforturile producatorilor de vin din Romania in provocarea de a face vinuri cu care sa ne mandrim pe toate meridianele.
Gala Premiilor Tastevin
In 2015 s-au degustat peste 300 de vinuri romanesti, printre cei 200 de jurati fiind jurnalisti, degustatori de vin, somelieri, manageri HoReCa si pasionati de vin. Degustarile s-a facut "in orb", in fiecare zi de luni a saptamanii, din Septembrie, pana in Decembrie 2015, clasamentul final a fost intocmit pe baza celor mai mari note obtinute la fiecare categorie.

Au fost mai multe categorii de premii, fiecare cu notele ei, vinurile fiind impartite in 4 mari grupe:
Am avut norocul sa fim la masa alaturi de 2 crame oltenesti premiate la Gala, Vinarte si Avincis.
masa cu premii oltenesti
S-au mai acordat premii si cupe pentru Crama Anului, Vinul Anului si Premii speciale din partea organizatorilor Oldteam si Zexe evenimente.
premii Avincis
Diplome au primit toate vinurile care au obtinut note peste 8, aceasta nota desemnand un "vin foarte bun, deosebit, cu calitati".
premii Vinarte
Dintre vinurile oltenesti au mai primit premii Oprisor si Corcova, sper ca n-am ratat pe cineva, dar merita felicitati toti cei care isi pun pasiunea si experienta in slujba obtinerii vinului de calitate.

Am avut parte si de un moment artistic, iar daca vinul a fost din plin,
vin din belsug
nu se putea fara o gustare pe masura.
gustare pe masura
In ceea ce ma priveste am gustat un rose de Alira, un Soare de Vinarte si un Shiraz de Dealu Mare.
un Soare de la Vinarte
Am facut si cateva poze la panoul de onoare,

poza de grup cu Avincis
Cu Avincis
poza de grup cu Vinarte
Cu Vinarte
va las cu mai multe imagini din 2015 pana la Gala viitoare.

Hai noroc!

Etichete: , , ,